Rafına Sığamayan Bloguma Taşacak Kitaplarım!


Merhabalaaaarrr :)

Yıllardır blogların nimetinden bolca faydalanmış biri olarak bir blog açmaya ancak karar vermiş bulunuyorum daha önce ise neden açmadığımı sormayın çünkü nedenini ben de bilmiyorum :) ancak eksikliğini son zamanlarda hissettiğimi belirtmem gerek.Gerek okuduğum kitaplar gerek kitaplardan çizdiğim satırlar , kitap sonrası oraya buraya karaladığım kişisel izlenimlerim o kadar fazlalaştı ki rafdan taşan kitaplar gibi taşan bir istekle bu günden sonra okuduğum birçok kitabı sizinle paylaşmak istiyorum.Ama  blog yazarı olmak sanıyorum ki blog okumak kadar kolay değil, daha şimdiden kendimi, kendi kendine konuşan üşütük biri gibi hissetmeye başladım. (malum acemilik, bilmem ilk zamanlarda bunu hisseden kaç kişi oldu:))

Kendimden bahsedersem, her şeyden öte gerçek bir kitap çılgınıyım en az sizler kadar.En büyük hayalim gelecekte evimin neredeyse tamamını kitaplarla donatmak bir nevi kütüphane-ev oluşturmak ( annemin aksine baskılarına rağmen çeyiz olarak da sadece kitaplarımı götürmeyi planlıyorum :) ).Oralarda bir yerde yazımı okuyanlar varsa eminim ki %90 ı benimle aynı isteği paylaşıyordur.(tabi çeyiz kısmını değil. :))

Kitap-ev dışında başka hayallerim de var ve öğrencilikten kurtulduktan sonra plana, plandan da gerçeğe dönüştürme aşamalarımı umarım bu blogda hep birlikte görürüz. İlerleyen zamanlarda bu hayallerimden de size söz edeceğim ve sizlerden de fikri anlamda katkılarınızı bekleyeceğim:)

Öğrenci Bütçemi son kuruşuna kadar kitaplara harcamayı destur edinmiş biriyim, malum bu olağan;  ama bir kitapkurdu bütçesi için olağanüstü olan halden kurtulup birgün işime kavuşursam ne yapacağım bilmiyorum, girdiğim kitapçılardan ortalama bir maaşın tamamıyla en fazla ne kadar kitap alınır bunun hesaplamalarını şimdiden yapmaya başladım:) (evet dereyi görmeden paçayı sıvama sendromu ama ben şimdiden güneşli bir günde uzandığım çimlerde ağzım sulanarak hayranlıkla göğe doğru uzanan bir kitap kulesine baktığım ve çeşitli varyasyonlarda olan hayallerimle kafayı sıyırmazsam :) bu konuda ise annemin fikri;
'' Bu gidişle senin zihnin tok, karnın aç kalacak ama karnı tok zihni aç olmaktan iyidir ama ben yine de senin karnının tok olmasını istiyorum ona göre!''
Tabi annemin atladığı şey: kitap açlığım :) ee boşuna kitapkurdu denilmiyor kitap açlarına yoksa kurt gibi acıktım deyimi nereden geliyor sanıyorsunuz :P ben de azıcık (!) kitap kurdu gibi acıkmışım çok mu :P

İşte böyle bana hoş geldin sizler de misafirim olun hoş gelin sefalar getirin:) mezuniyetime giden yolda son finallerimi verdikten sonra sizlerle, o hep takip ettiğim harika kitapkurtlarıyla tanışmak, blogumda ağırlamak ve sizlerden biri olmak için sabırsızlanıyorummm:)
Benim sizi ağırlamama ya da beni ve rafından taşıp sizlere ulaşmayı bekleyen kitaplarımı ağırlamaya hazır olun :)

Yorumlar

  1. Hayırlı olsunnn yazıların ve incelemelerin devamı dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldiniz:) çoook tesekkur ederim katilimlarinizi bekleyecegim :))

      Sil
    2. hoşbuldum kesinlikle takip edeceğim :)

      Sil
  2. Tebrikler. :) Yayın hayatınızda başarılar diliyorum. Kitap blogları her daim candır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum:) umarım begeninize layık olur blogum:) tesekkurler:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

KİTAP 15 # SİLO - HUGH HOWEY

KİTAP 3 # MACERA TÜNELİ 4- UZAY DIŞINDA YOLCULUK- EDWARD PACKARD

KİTAP 48 # AZİZ SANCAR VE NOBEL'İN ÖYKÜSÜ - ORHAN BURSALI